Scope of macro marketing related to the development of digital marketing system
Gespeichert in:
Datum: | 2020 |
---|---|
1. Verfasser: | Yu. V. Robul |
Format: | Artikel |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2020
|
Schriftenreihe: | Economic innovations |
Online Zugang: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001208750 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Institution
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASÄhnliche Einträge
-
Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro Levels
von: I. F. Lisna, et al.
Veröffentlicht: (2018) -
Factors of the marketing macro system effecting children's food production
von: J. Dunn, et al.
Veröffentlicht: (2018) -
The Features of Analysis of the Macro Environment of Enterprise in the External Markets
von: T. V. Shtal, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Improving Procedures Determine the Market Value of Commercial Banks for the Comparative Approach Basis within the Scope of Capital Market
von: V. F. Stoliarov, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Development of Digital Marketing in the World and in Ukraine
von: R. V. Ihnatenko
Veröffentlicht: (2022)