The Features of Formation of New Market Space in the National Consumer Market
Gespeichert in:
Datum: | 2019 |
---|---|
Hauptverfasser: | M. V. Chorna, R. M. Buhrimenko, O. Zonvire |
Format: | Artikel |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2019
|
Schriftenreihe: | Business Inform |
Online Zugang: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001013687 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Institution
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASÄhnliche Einträge
-
The Strategic Maneuvering System for the Enterprises in Retail Trade to Create a New Market Space and Provide Its Economic Security
von: M. V. Chorna, et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Features of formation of consumer demand in the food market in terms of macroeconomic instability
von: O. Marchenko, et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Regional features of price fuctuations at the consumer market
von: L. O. Shkvarchuk
Veröffentlicht: (2014) -
Formation of consumer preferences for functional food on the basis of marketing researches
von: M. R. Mardar
Veröffentlicht: (2015) -
The determination of space for marketing influence at railroad passengers consumer behavior
von: O. V. Bakalinskyi
Veröffentlicht: (2011)